Vyhlášení “pohotovostního režimu” v zubním centru Dental Bros s platností od 19.3.2020 do odvolání

Vážení pacienti, vážení spoluobčané,

prosím PŘEČTĚTE SI TENTO ČLÁNEK PŘED VSTUPEM DO NAŠEHO ZUBNÍHO CENTRA. Lékaři našeho stomatologického centra bedlivě sledují celou situaci a aktivně si vyhledávají nejpřesnější možné informace ohledně prevence šíření koronavirové infekce.

Situace v ČR je nyní taková, že přes veškeré sliby našich vládních představitelů stále nejsou zdravotníkům k dispozici efektivní ochranné pomůcky k zabránění šíření nákazy koronavirem, ale zároveň není možné nyní legálně praxi zavřít a vzít si např. dovolenou. Upřímně Vás touto cestou informujeme, že i přes veškerou naší snahu tedy nejsme schopni 100% chránit před COVID-19 Vás, ani sebe. Berte toto prosím na vědomí a dle toho se prosím svobodně rozhodněte, jak nejlépe v této situaci postupovat.

Naše zubní centrum je tedy v této době nuceno pokračovat v ordinaci v tzv. pohotovostním režimu. Znamená to, že naše zubní centrum bude otevřeno denně pouze od 8 do 12hod zejména pro neodkladné akutní stavy.

Rádi bychom poprosili naše pacienty o spolupráci:

• Prosíme pacienty, kteří již pociťují nějaké symptomy infekčního onemocnění (bolest hlavy, rýma, kašel, zvýšená tělesná teplota...), aby vůbec nevstupovali do prostor našeho zubního centra a omluvili se raději telefonicky na našem tel. čísle 602 337 487, příp. prostřednictvím našeho emailu info@dentalbros.cz.
  • Ostatní pacienty, kteří žádné infekční příznaky nemají, prosíme o pravdivé vyplnění anamnestického dotazníku, který dostanete na naší recepci - dle výsledku Vás ošetříme, nebo přeobjednáme na jiný termín.
  • Pacienty nad 70let věku nebo imunodeficientní pacienty (především onkologicky nemocní jedinci nebo pacienti s dekompenzovaným diabetes mellitus) bychom rádi poprosili, aby svou návštěvu pokud možno odložili na dobu, kdy nehrozí bezprostřední riziko nákazy, protože dle současných dat je při nákaze takového pacienta nejvyšší riziko někdy i velmi vážných zdravotních komplikací

Děkujeme za Vaši důvěru a spolupráci, s úctou,

Váš tým zubního centra DENTAL BROS